۱۳۹۵ آبان ۱۰, دوشنبه

تنبیه بدنی دانش آموز شیرازی را روانه بیمارستان کرد


tanbih danesh amoza

تنبیه بدنی معلم، روز دوشنبه دانش آموز ۱۷ ساله هنرستان شهید دوران شیراز را روانه بیمارستان کرد.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایرنا، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش فارس دوشنبه با تایید این خبر گفت: “پس از زنگ ورزش، حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز پنج دانش آموز دیرهنگام وارد کلاس درس شدند که معلم از تاخیر آنها در ورود به کلاس ناراحت شد و در رفتاری غیرقابل توجیه، با مشت به سینه یکی از دانش آموزان زد”.
حمیدرضا شعبانی افزود: میلاد زارع دانش آموز شیرازی پس از این ضربه احساس بی حالی کرد و پس از آن به مرکز فوریت های پزشکی (اورژانس) اطلاع داده شد و در نهایت، این دانش آموز به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شد.
وی اظهار کرد: “کمیته ای در ناحیه سه آموزش و پرورش شیراز متشکل از مسئول بازرسی این ناحیه، مدیر و مشاور تحصیلی مدرسه ماموریت یافتند که مراحل درمانی این دانش آموز را پیگیری کنند”.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: “به دنبال انجام مراحل درمانی، دانش آموز ساعت ۱۶ دوشنبه از بیمارستان مرخص شد”.
شعبانی ادامه داد: “پس از عکسبرداری از قفسه سینه دانش آموز مشخص شد که آسیبی به وی وارد نشده است و از این رو، اجازه ترخیص از بیمارستان داده شد”.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش فارس با بیان این که تنبیه بدنی و سلامت دانش آموزان، خط قرمز آموزش و پرورش تلقی شده وپیگیری این موارد وظیفه ماست گفت: “هیچ توجیهی برای تنبیه بدنی پذیرفته نیست و همچنین با توجه به درخواست والدین این دانش آموز، معلم خاطی سه شنبه به کمیته تخلفات اداری معرفی می شود”.
هنرستان شهید دوران در ناحیه سه آموزش و پرورش شیراز قرار دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر