۱۳۹۵ آبان ۹, یکشنبه

حمله عوامل باند مافیایی زندان زاهدان به زندانیان سیاسی


 

عوامل مافیایی ماموران در زندان زاهدان به زندانیان سیاسی این زندان وحشیانه یورش برده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند و سپس زندانبانان، آنها را به بدترین بندهای زندان منتقل کردند.

در این حمله که ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۷ آبان صورت گرفت، ماموران زندان با عربده‌کشی و فحاشی به ۲ زندانی سیاسی هموطن بلوچ که در بند ۴ زندان مرکزی زاهدان زندانی بودند، یورش برده و زندانی سیاسی حمزه ریگی را از ناحیه صورت هدف ضربات خود قرار دادند که دچار جراحاتی گردید.

بنا‌ به این گزارش تعدادی از زندانیان عادی این بند که نسبت به اقدام ماموران خشمگین بودند، به دفاع از زندانیان سیاسی و مقابله با مهاجمان برخاستند. ماموران زندان ۲ تن از زندانیان عادی را نیز که به دفاع از زندانیان سیاسی برخاسته بودند به‌منظور شکنجه به بند قرنطینه زندان زاهدان منتقل کردند. اسامی این ۲ زندانی عبارتند از ابراهیم شاهو زهی و قاسم اکرامی.

همچنین دیگر زندانی سیاسی حمزه ریگی را که مورد ضرب و شتم باند مافیایی قرار گرفته بود به بند ۶ که معروف به بند ورودیها است منتقل کردند در این بند اکثر زندانیان عادی خطرناک و معتاد برای مدت کوتاهی نگهداری می‌شوند. این زندانی سیاسی از ناحیه صورت به‌شدت زخمی شده و بدون درمان به‌حال خود رها شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر