۱۳۹۵ خرداد ۲۹, شنبه

کمک کنیم یک دختر جوان نابینا نشود


 binaie

یک دختر ۲۶ ساله ساکن ایلام از یک سال پیش رفته رفته دچار ضعف شدید بینایی می شود وهمزمان با احساس درد در هردو چشمانش به پزشک متخصص مراجعه می‌شود رفته رفته نابینا خواهد شد اگر مورد جراحی و درمان قرار نگیرد. خانواده این دختر توانایی تهیه هزینه درمان را ندارند. شماره حساب برای کمک‌های مالی هم‌وطنان عزیز در ادامه می‌آید.
 پزشک پس از معاینه متوجه می شود که شبکیه چشمان این دختر بیش از اندازه نازک شده است وجراحی فوری واستفاده از یک نوع لنز را تجویز می کند که امکان جراحی وتهیه آن درایلام مقدور نبوده وایشان را به کلینیک رازی در تهران معرفی می کند.
اما بدلیل اینکه پدر خانواده فردی نیازمند است واز طریق رانندگی بر روی تاکسی دیگران امرار معاش می کند این امکان تاکنون برایش فراهم نشده است.
متاسفانه روز به روز بر ضعف بینایی ایشان افزوده می شود ودرحال حاضر هرکدام از چشمان او ۱۳درجه ضعیف است وبه سختی می تواند ببیند.
اخیرا پزشک متخصص درمکاتبه با این موسسه با اعلام هزینه علی الحساب ۵ میلیون تومان جراحی فوری ایشان را خواستار شده اند که در صورت عدم جراحی ونصب لنز بایستی منتظر نابینا شدن این دختر جوان باشیم ولی از سویی پدر خانواده هم توان تامین این مبلغ را ندارد.
اینک ما می خواهیم به کمک شما خوبان به یاری این دختر محروم بشتابیم و با کمکهای خود اورا از نابیناشدن نجات دهیم
تنها بایاری شما می توانیم شادی را به خانواده محرومین هدیه کنیم
شماره حسابها
شماره کارت: ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۴۲۴۵۴
شماره حساب: ۰۲۱۹۹۳۴۰۱۰۰۰۰
شماره حساب بانک ملت: ۵۰۹۲۷۹۱۵۸۵
شماره حساب بانک ملی: ۰۱۰۹۳۵۳۵۶۰۰۰۰
شماره شبا:IR610120010000005092791585

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر