۱۳۹۶ مرداد ۱۲, پنجشنبه

قتل کودک ۹ ساله توسط مادر معتاد در کرمان

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: تحقیقات انجام‌ شده در مورد مرگ مشکوک کودک ۹ ساله ، نشان میدهد که ؛ مادر معتاد کودک خود را به قتل رسانده است.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایرنا، دادخدا سالاری ، روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان گفت: در پی شکایت مردی مبنی بر مرگ مشکوک نوه ۹ ساله‌اش ، بررسی این موضوع در دستور کار بازپرسی شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهر کرمان قرار گرفت.
وی ادامه داد: در تحقیقات انجام‌شده مشخص شد، دختر ۹ ساله پس از متارکه پدر و مادرش تا ۶ سالگی نزد مادر خود زندگی می‌کرده است.
وی با اشاره به اینکه پس از ۶ سالگی حضانت وی به جد پدری‌اش سپرده شده بود بیان کرد: وی در تابستان ۹۵ هنگامی‌که برای دیدار نزد مادر خود می‌رود به طرز مشکوکی جان خود را از دست می‌دهد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان اظهار کرد: پس از بازجویی‌های انجام‌شده از مادر مقتوله مشخص شد، وی دچار اعتیاد بوده و برای اخاذی از خانواده همسر سابق خود، اعلام می‌کند فرزندش دچار بیماری سرطان است.
سالاری گفت: این مادر معتاد، برای اینکه نقشه شیطانی‌اش بر ملأ نشود، موهای دختر را تراشیده و به وی داروهای ترامادول و متادون می‌داده که موجب مسمومیت کودک و درنهایت منجر به مرگ کودک می‌شود.
این مقام قضایی اعلام کرد: طبق نظریه پزشکی قانونی، این کودک مبتلا به سرطان نبوده و علت فوت وی ناشی از مسمومیت ترامادول و متادن و عوارض ناشی از آن بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر