۱۳۹۶ شهریور ۷, سه‌شنبه

تشدید بیماری احسان مازندرانی در زندان



ملیحه حسینی همسر احسان مازندرانی زندانی سیاسی در توییتر خود خبر داد “پزشکان اوین پس از ١۵روز پیشنهاد دادن مواد غذایی مورد نیاز بدن احسان مازندرانی از طریق سرم در دو نوبت در روز به وی تزریق شود.”
به گزارش کلمه، این روزنامه نگار زندانی مدتی است که در زندان دچار بیماری شده. طبق نامه‎‌ای که همسر این زندانی هفته پیش خطاب به الیاس حضرتی نوشته بود “بیماری مازندرانی اکنون به مرز هشدار رسیده بطوریکه وی از تاریخ ۲۵ مرداد ماه قادر به خوردن هیچ چیزی جز آب نیست. حتی معده‌ی ایشان آب قند را هم پس می‌زند.”
به گفته همسر مازندرانی ادامه‌ی حبس او موجب تشدید بیماری می‌شود. ملیحه حسینی چند روز پیش نیز در توییتر خود نوشته بود : نمی دانم دادن مرخصی به روزنامه نگار زندانی که وضعیت وخیمی داره چقدر برای امنیت کشور خطرناکه که دادستان تهران اجازه نمیده.”
وکیل‌مدافع «احسان مازندرانی» نیز از رایزنی برای موکلش جهت استفاده از مرخصی استعلاجی خبر داد. طبق گفته‌ی وکیل احسان مازندرانی موضوع وضعیت جسمانی این زندانی از طریق دادستانی پیگیری شده و خانواده وی نیز از طریق محسنی‌اژه‌ای موضوع را پیگیری کردند که در نتیجه محسنی‌اژه‌ای در تاریخ ۹۶/۴/۱۳ نامه‌ای با موضوع استعلام وضعیت پرونده احسان مازندرانی به دادستانی تهران ارسال نموده که تا کنون پاسخی به نامه مذکور داده نشده است.
در حال حاضر احسان مازندرانی شرایطی دارد که می‌تواند از مرخصی متصل به آزادی استفاده کند؛ چرا که اواخر دوران محکومیت خود را سپری می‌کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر