۱۳۹۵ مهر ۲۸, چهارشنبه

محمد علی طاهری در بیمارستان/ وکلا: اجازه اعلام جزییات را نداریم


 

اخباری درباره به اغما رفتن «محمدعلی طاهری» و انتقال او به بیمارستان، وکلای مدافع این زندانی با اعلام اینکه این اخبار از منابع رسمی به آنها اعلام نشده گفته‌اند: «اجازه اعلام جزییات بیشتر در رابطه با پرونده‌ی آقای طاهری را نداریم.»

محمود علیزاده طباطبایی امروز چهارشنبه ۲۸ مهرماه ۱۳۹۵، در گفتگویی تلفنی با خبرگزاری عرفان گفته: «ما در رابطه با پرونده آقای طاهری نباید اطلاع‌رسانی کنیم. به ما گفته‌اند که هیچ اطلاع‌رسانی در مورد پرونده آقای طاهری نکنید.»

«زینب طاهری» یکی از دیگر از وکلای «محمدعلی طاهری» نیز درباره آخرین وضعیت بنیان‌گذار عرفان حلقه گفت: «به دنبال اعتصاب تر آقای طاهری، مدت دو روز است که از ایشان خبری در دست نیست. نه تماسی و نه دیداری با همسرش داشته است.»

این وکیل مدافع با امتناع از ارایه جزییات بیشتر درباره وضعیت فعلی محمدعلی طاهری گفت: «هیچ اطلاع دیگری در دست نداریم عنوان کنیم. چون به شکل رسمی به اطلاع ما نرسیده است.»

منابع مطلع از وضعیت محمدعلی طاهری گفته‌اند این زندانی عقیدتی در بیست‌ودومین روز از اعتصاب غذا، «به اغما فرو رفته و به بیمارستان بقیه‌الله منتقل شده است.»

«زینب طاهری» با اعلام این که محمدعلی طاهری به اغما نرفته است، گفته: «این مسائل چه صحت داشته باشد چه صحت نداشته باشد، به صورت رسمی به کسی اعلام نشده است. به صورت غیر رسمی به همسرشان اعلام شده آقای طاهری به درمانگاه منتقل شده و تحت درمان قرار دارد. همسر آقای طاهری قرار بود امروز با ایشان ملاقات داشته باشد که موفق به دیدار نشد.»

در همین رابطه گفته شده این زندانی عقیدتی پیش‌تر «پس از رفتن به کما در پی طولانی شدن مدت اعتصاب غذا، در ۱۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۴، در وضعیت خطرناکی قرار گرفت. نیروهای امنیتی محمدعلی طاهری را با نام اصغر حسنی در VIP1 اتاق ۷ بستری کردند و این موضوع را تا مدت‌ها پنهان کردند.»

گفته شده «برخی از شاگردان و هواداران محمدعلی طاهری قصد تجمع در مقابل بیمارستان بقیه‌الله را دارند تا از سرنوشت بنیان‌گذار عرفان حلقه پس از ۲۲ روز اعتصاب غذا اطلاع پیدا کنند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر