۱۳۹۵ مهر ۲۹, پنجشنبه

انتقال دلشاد وسیمی از زندان رجایی‌شهر به منزل


زندان رجایی شهر

روز گذشته دلشاد وسیمی، زندانی سنی‌مذهب، با شرایط وخیم جسمانی و درحالی‌که خانواده خود را نمی‌شناخت، از زندان رجایی‌شهر به منزل منتقل شد.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، روز چهارشنبه، ۲۸ مهرماه، دلشاد وسیمی برای ملاقات با خانواده خود با ویلچر به سالن ملاقات آورده شد و به علت وضعیت وخیم جسمی و عدم تعادل روحی و روانی قادر به شناخت خانواده خود نبود؛ این زندانی امنیتی پس از ساعاتی به منزل منتقل شده و شرایط آزادی وی اطلاعی در دست نیست.
گفتنی‌است که دلشاد وسیمی روز چهارشنبه، چهاردهم مهرماه درحالی‌که شکنجه های دوران بازجویی بر بدن وی مشهود بود و قدرت تحرک و تکلم نداشت، به سالن زندانیان سیاسی زندان رجایی‌شهر کرج انتقال یافت و روز شنبه ۱۷ مهرماه، به دلیل وخامت حال ناشی از فشار‌های دوران بازجویی در بیمارستان بستری شد. وی پس از چند روز، علیرغم عدم تکمیل روند درمان، باردیگر از بیمارستان به اندرزگاه ۷ سالن ۲۱ زندانیان سنی‌مذهب زندان رجایی‌شهر منتقل شد.
این شهروند سنی‌مذهب متولد سال ۱۳۶۸ در پاوه می‌باشد و در ۱۴ تیرماه سال جاری بازداشت و در چهار ماه اخیر به اتهام تشکیل گروه غیرقانونی و اقدام علیه امنیت ملی مورد بازجویی قرار گرفته بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر