۱۳۹۵ مهر ۲۹, پنجشنبه

سعید طوسی: اتهام تجاوز جنسی به نوجوانان ساخته خبرگزاری‌های یهودی است


سعید طوسی، قاری قرآن

سعید طوسی، قاری قرآن، اتهام‌های مربوط به تجاوز جنسی به نوجوانان را «داستان های کذب» و ساخته «خبرگزاری‌های یهودی» دانست.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از زیتون ،طوسی در یک یادداشت، رسانه‌هایی که این خبر را منتشر کردند «مزدور» خواند و خطاب به این رسانه‌ها نوشت: «شما همان‌ها هستید که نه برای قرآن و قاری آن، بلکه برای هیچ کتاب آسمانی دیگر حرمت قائل نیستید.»
محمد گندم‌نژاد طوسی معروف به سعید طوسی، قاری بین‌المللی قرآن و آموزگار کلاس‌های قرآن با تمرکز بر آموزش نوجوانان است. سال ۸۹ پرونده‌ای برای او با شکایت نوجوانانی که مورد تجاوز قرار گرفته بودند، تشکیل شد. حداقل ۹ نوجوان از او به این اتهام شکایت کرده بودند.
بر اساس اسنادی که توسط «آمدنیوز» منتشر شد، با دستور «بیت رهبری» پرونده مسکوت ماند و پرونده این قاری در دادگستری استان تهران بایگانی شده است.
طوسی خطاب به رسانه‌ها نوشت که آن‌ها «همجنس بازی را، تمدن» می‌دانند و «با تصویب قانون، آن را به رسمیت می‌شناسید. یک باره چه شد که خود را محکمه عدالت تصور نموده و خویشتن را عادل تر از دادگاهایی دانستید که بر اساس عقل و شرع حکم می‌کنند؟»
این قاری قرآن اضافه کردکه «حق قانونی» خود برای «اعاده حیثیت و اعلام جرم علیه مفتریان و اشاعه‌دهندگان نسبت‌های ناروا علیه خود را محفوظ» می‌داند.
طوسی در نامه خود خطاب به آیت‌الله خامنه‌ای نوشت: «رهبرا، هیبتت مستدام که دشمنانت چنان خار و زبون شده‌اند که چون در مقابل اقتدار و نفوذ کلامت درمانده گشته‌اند، فرصت را غنیمت شمرده و توطئه‌های ناجوانمردانه خود را با بهانه قراردادن من، متوجه مقام ولایت سازند». او در بخش دیگری از این نامه خطاب به «جامعه قرآنی کشور» نوشت: «مطمئن هستم که بصیرت حاکم بر جامعه ی قرآنی حتی بدون اقدام از جانب من نیز میتواند تهمت ها و شایعات این توطئه ی مسموم یهود را خنثی کند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر