۱۳۹۵ خرداد ۴, سه‌شنبه

تشکیل پرونده جدید برای تیمور خالدیان

 teymoor-khaledian
تیمور خالدیان حدود سه هفته پیش هنگام ورود به دادسرای انقلاب ملایر پس از بحث و جدل با ماموران مورد توهین و ضرب و شتم آنان قرار گرفت. دادستان وی را متهم به اخلال در نظم دادسرا کرده و بعد از یک شب بازداشت، پس از تشکیل پرونده‌ای جدید با تودیع وثیقه آزاد شده است.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، حدود سه هفته پیش تیمور خالدیان هنگام ورود به دادسرای انقلاب ملایر با برخورد بد ماموران مواجه شده و پس از بحث و جدل توسط یکی از ماموران ضرب و شتم و بازداشت شده است.
یک منبع مطلع در گفتگو با هرانا با تایید این خبر گفت: “بعد از برخورد بد ماماموران و زدن سیلی به آقای خالدیان، برای حل و فصل مشکل کار به نزد دادستان انقلاب ملایر کشیده می شود. اما قضیه برعکس می شود.”
این منبع در ادامه افزود: “دادستان می گوید من ایشان را می شناسم و هر دفعه به بهانه حق این یکی و آن یکی و حقوق بشر اینجا می اید و اخلال در نظم ایجاد می کند و دستور بازداشت آقای تیموریان را صادر می‌کند. حتی وقتی برای او وثیقه هم برده شد دادستان قبول نمی‌کند و اظهار می کند بایستی یک شب را در زندان سپری کند.”
منبع نزدیک به تیمور خالدیان در پایان تاکید کرد: “پس از انتقال وی به زندان، دادستان روز بعد وثیقه را قبول کرده و با یک شب زندان آقای تیموریان آزاد شد اما پرونده ای جدید با اتهام اخلال در نظم دادسرا برای وی تشکیل شده است.”
شایان ذکر است، آقای خالدیان خردادماه سال گذشته علیه اعمال سانسور در صدا و سیما، در مقابل ساختمان این سازمان دست به اعتراض زده و پس از بازداشت مدتی را در زندان رجایی شهر زندانی تحمل حبس نموده و قسمتی از این مدت را در سلول انفرادی گذرانده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر