۱۳۹۵ خرداد ۷, جمعه

همسر عظیم‌زاده: شرایط جسمی همسرم به دلیل اعتصاب غذا در زندان وخیم است


جعفر عظیم زاده

همسر جعفر عظیم زاده، فعال کارگری که به تحمل ۶ سال حبس محکوم شده و این روزها در اعتصاب غذا است، می گوید: همسرم خواستار بازبینی پرونده‌ قضایی خود در جهت رفع عناوبن اتهامی امنیتی است.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایلنا، «اکرم رحیمی دانالویی» با اعلام این خبر گفت: جعفر عظیم زاده از ۱۷ آبان سال ۹۴ تاکنون دوران حبس ۶ ساله خود را سپری می‌کند، در گذشته از طریق شرکت پیمانکاری گیلان سیال به عنوان کارگر در پروژه‌های گازکشی کارخانه‌های مختلفی همچون فیلتر صافی، ایرانخودرو، سیمان آبیک، رب اتکا، موج پلاستیک، روغن کشی ورامین و تهران پلاستیک مشغول به کار بود و در نهایت در همین حرفه بصورت مستقل و به سفارش مشتریان خرد به فعالیت خود ادامه می‌داد.
وی یادآور شد: در پرونده‌‌ای که هم اکنون مبنای محکومیت همسرم شده است، او به ارتکاب عناوین مجرمانه‌ای همچون «اقدام علیه امنیت ملی» و «تشویش اذهان عمومی» متهم شده است.
رحیمی افزود: از آنجا که تمامی فعالیت‌های صنفی جعفر عظیم زاده از همان ابتدا تنها در جهت پیگیری مطالبات قانونی خود و سایر همکارانش خلاصه شده است، خواسته اصلی وی رفع چنین اتهاماتی از پرونده فعالان صنفی است.
رحیمی همچنین با اشاره به مشکلات جسمی همسرش ادامه داد: در روزهای گذشته شرایط جسمی جعفر عظیم زاده تحت تاثیر عوارض ناشی از اعتصاب غذا بدتر شده است به طوری که وی در روز اول خردادماه برای مدتی کوتاه به بیمارستانی در بیرون زندان اعزام شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر