۱۳۹۵ خرداد ۳, دوشنبه

محمد مظفری به حبس، جریمه و شلاق محکوم شد



 روز جاری بر اساس حکم ابلاغی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران محمد مظفری فعال سیاسی به ۲ سال حبس تعزیری، ۲ میلیون تومان جریمه نقدی و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، محمد مظفری که در تاریخ ۱۴ اردیبهشت توسط قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب محاکمه شده بود، بر اساس حکم ابلاغ شده در روز جاری به حبس، جریمه نقدی و شلاق محکوم شد.
بر اساس این حکم، محمد مظفری فعال سیاسی به دو سال حبس تعزیری، دو میلیون تومان جریمه نقدی و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.
وکلای این فعال سیاسی، آقای دکتر نعمت احمدی و خانم زینب مظفری به این حکم اعتراض کرده و پرونده به دادگاه تجدیدنظر ارجاع داده خواهد شد.
اتهامات آقای مظفری در این پرونده “تبلیغ علیه نظام”، “اجتماع و تبانی”، “عضویت در سازمان دانشجویان و دانش اموختگان جبهه ملی ایران”، “توهین به رهبری”، “حمایت از زندانیان سیاسی و خانواده انها”، “حمایت از مادران پارک لاله” و “استفاده و نگهداری تجهیزات ماهواره ای” عنوان گردیده است.
محمد مظفری ۲۶ بهمن ماه سال ۹۳ بازداشت و به بند دو-الف، بازداشتگاه اطلاعات سپاه پاسداران در زندان اوین، منتقل شد. او پس از سه ماه و با پایان بازجویی ها به بند هشت منتقل و بیست و یکم تیرماه ۱۳۹۴ پس از پنج ماه بازداشت موقت به قید وثیقه آزاد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر