۱۳۹۵ خرداد ۳, دوشنبه

احضار و تکمیل پرونده هفت شهروند کامیارانی


 kamyaran

روز جاری سه شهروند کامیارانی با احضار و چهار شهروند دیگر با انتقال از بازداشتگاه در اداره اطلاعات این شهر جهت تکمیل پرونده برگزاری مراسم روز کارگر حضور یافتند.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز دوشنبه سوم خرداد، درپی احضار قبلی، سه شهروند کامیارانی روژین ابرهیمی، شعله گودرزی و دلنیا صبوری به اداره اطلاعات این شهر مراجعه کردند.
گفته میشود این سه شهروند پس از بازجویی در مورد شرکت در مراسم روز کارگر با «بی احترامی و تهدید» از سوی ماموران اداره اطلاعات مجبور به امضای تعهدنامه شدند.
همچنین چهار شهروند دیگر کامیارانی، آرام محمدی، شاهو صادقی، امید احمدی، مهرداد صبوری، که از روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه دستگیر و در بازداشتگاه اداره اطلاعات سنندج نگهداری می‌شوند همزمان «جهت روبرویی و تکمیل پرونده» به این اداره منتقل کرده بودند.
شایان ذکر است، شعله گودرزی و روژین ابراهیمی در همین رابطه در روز شنبه یک خردادماه به اداره اطلاعات کامیاران احضار و مورد باجویی قرار گرفته بودند.
هرانا پیش‌تر گزارش کرده بود، نیروهای وابسته به وزارت اطلاعات صبح روز ۳۰ اردیبهشت‌ماه در شهر کامیاران طی مراجعاتی جداگانه به منازل چهار شهروند ساکن شهر کامیاران، آرام محمدی، شاهو صادقی، امید احمدی، مهرداد صبوری، آنها را بازداشت و به نقطه نامعلومی منتقل کردند. روز دوشنبه دوم خرداد گزارش شد این بازداشت شدگان در بازداشتگاه اداره اطلاعات سنندج نگهداری می‌شوند.
لازم به یادآوری است در میان بازداشت شدگان مهرداد صبوری پیش از این نیز به دلیل فعالیت در زمینه حقوق کارگران مدتی را در زندان سپری کرده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر