۱۳۹۵ اردیبهشت ۷, سه‌شنبه

ضرب و شتم وکیل بند سابق ویژه روحانیت و انتقال به زندان رجایی‌شهر

Hosein-Gholami-Azar-sahamnews-1
روز گذشته ماموران امنیتی زندان اوین، «حسین غلامی آذر» وکیل بند سابق ویژه روحانیت زندان اوین را که در اعتصاب غذا به سر می‌برد، ضرب و شتم و به زندان رجایی‌شهر کرج منتقل کردند.
«حسین غلامی‌آذر» که بیست و هفتمین روز از اعتصاب غذای خود را در زندان اوین سپری کرده بود، روز گذشته با ضرب و شتم ماموران امنیتی به زندان رجایی‌شهر کرج منتقل شد.
بر اساس گزارش‌ها، دادگاه ویژه روحانیت به عنوان مرجع صدور حکم این زندانی روحانی، تا لحظه تنظیم این خبر از اعزام «غلامی آذر» به زندان رجایی‌شهر کرج بی‌اطلاع بوده است.
به گزارش آمدنیوز، «حسین غلامی آذر» که به دلیل برخی اتهامات مالی در زندان اوین دست به اعتصاب غذا زده بود، پیش‌تر در چند نوبت دست به خودسوزی و خودکشی زده بود.
وی روز دوشنبه ۳۰ فروردین ماه نیز، مورد یورش ماموران امنیتی بند ویژه روحانیت قرار گرفت و به سختی مصدوم شد.
وکیل‌بند سابق ویژه روحانیت زندان اوین، در اعتراض به «دروغ‌های مکرر مسئولین دادگاه ویژه روحانیت»، «عدم اعاده دادرسی علی‌رغم قول مساعد مسئولان»، «عدم رعایت اصل برائت»، «تفسیر دل‌بخواه قانون»، «آزار خانواده»، «تاراج اموال شخصی» و «به زندان انداختن همسر برخی زندانیان برای کسب اعترافات دروغ»، از روز شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۳۹۵ در اعتصاب غذای نامحدود به سر می‌برد.
غلامی آذر اکنون در زندان رجایی‌شهر ممنوع‌المکالمه و ممنوع‌الملاقات است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر