۱۳۹۵ اردیبهشت ۴, شنبه

موسی سودی مغانلو جهت اجرای حکم روانه زندان تبریز شد


 Musa soodi

موسی سودی مغانلو از فعالین شهر اردبیل امروز ۴ اردیبهشت از دادگاه انقلاب شهر تبریز جهت اجرای حکم ۷ ماه حبس تعزیری به زندان تبریز منتقل شد.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، موسی سودی مغانلو امروز جهت اطلاع از رای دادگاه به شعبه دوم دادگاه انقلاب تبریز مراجعه کرده بود که جهت احرای حکم ۷ ماه حبس تعزیری صادر شده بازداشت و به زندان شهر تبریز منتقل شد.
موسی سودی مغانلو از فعالین اهل اردبیل است که در بازی تراکتورسازی-الجزیره امارات دستگیر شده بود و در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ در شعبه دوم دادگاه انقلاب تبریز مجاکمه شد.
وی در تاریخ ۸ اسفندماه ۹۱ در بازی فوتبال تراکتورسازی-الجزیره توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از بازجویی در اداره اطلاعات نیروی انتظامی تبریز به بند قرنطینه زندان مرکزی تبریز منتقل شد.
این شهروند اردبیلی در ۱۷ اسفندماه ۹۱ از زندان مرکزی تبریز به اداره اطلاعات منتقل و روز سه شنبه ۲۳اسفندماه ۹۱دوباره به بند کاردرمانی زندان مرکزی تبریز انتقال یافت.
موسی سودی مغانلو پس از حدودا ۲۰ روز با تامین قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون ریالی از زندان مرکزی تبریز موقتا آزاد شده بود.
از جمله شهروندانی که همراه موسی سودی بازداشت شده بودند می توان به سیامک ایرانی، سیامک سیفی، محمد علی اسماعیل پور، علی صراف، علی احمدی، کسری داودی و حسین‌ عدل‌جو اشاره کرد. گفته می شود این حین بازداشت در پلیس امنیت اخلاقی شعبه خیابان صائب تبریز مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر