۱۳۹۵ فروردین ۱۰, سه‌شنبه

محمدرضا انهاری روحانی مدعی اخلاق، معشوقه دارد


ترور شخصیتی محمدعلی طاهری در رسانه ها، با انگ‌های اخلاقی شروع شد. این نوع دروغ پردازی‌ها بعد ها به کل شاگردان او و کلاس‌هایش تعمیم داده شد، تا تصویری بی بند و بار از محمدعلی طاهری و شاگردانش معرفی شود.
هنرنمایی گردانندگان انجمن نجات از حلقه، موسسه بهداشت معنوی و موسسه فرق و ادیان، گاهی با مونتاژ عکس و فیلم همراه بود گاه با دروغ پردازی و تهمت زدن در رسانه ها.
محمدرضا انهاری، مدیر موسسه نجات از حلقه، یک از افرادی بود که در راس این دروغ پردازی ها بوده و هست.
او بارها در مصاحبه هایش سعی در منحرف جلوه دادن محمد علی طاهری و شاگردانش به لحاظ اخلاقی داشته است و خود را نگران تهدید بنیان های خانواده نشان داده است.
به گزارش سایت «نجات با حلقه»، این روزها فایل صوتی ای از این روحانی منتشر شده که گویای فساد اخلاقی او، نه از نوع دروغ بافی و تهمت که، در واقعیت زندگی او است؛ این فایل صوتی حاوی گفت‌و‌گوهای این روحانی جوان با معشوقه اش است؛زنی به اسم«لئا» که گویا همزمان معشوقه مدیر «جنبش مصاف»، علی اکبر رائفی پور، هم بوده است. این فایل، توسط همسر خیانت دیده او ابتدا در کانال نجات از حلقه منتشر و بعد به سرعت در فضای مجازی پخش شد.
وقتی مصاحبه‌های او را در کنار این فایل صوتی قرار می‌دهیم متوجه شکاف عمیق بین زندگی واقعی و ماسک دین‌داری و دلسوزی‌ای که محمدرضا انهاری و امثالش به چهره زده اند می‌شویم.
مدیر موسسه نجات از حلقه در مصاحبه ای که در سایت نجات از حلقه و بارها در خبرگزاری فارس یا مصاحبه های تلویزیونی محمدعلی طاهری و شاگردانش را بی بند وبار معرفی کرده و کلاس ها را محلی برای روابط نا مشروع قلمداد کرده است؛ اما خودش در حال دل و قلوه دادن به زنی نامحرم است، که بخش هایی از این مکالمات از شدت ابتذال، به طور کلی قابل پخش‌ نیست.
از طرفی او مدام خود را نگران و دلسوز بنیان‌های خانواده و افزایش آمار طلاق نشان داده است و در تخریب عرفان حلقه گفته است:«جنبه دیگر عرفان حلقه ، آسیب‌های خانوادگی است که متأسفانه شاهد بروز طلاق و فروپاشی بسیاری از خانواده‌ها بوده‌ایم. بسیاری از افراد درگیر دیگر نمی‌توانند به خانواده پایبند باشند.»
این در حالی است که بخش زیادی از مکالمه او با معشوقه اش در مشورت با او برای طلاق دادن همسرش است. او خطاب به زن می‌گوید:« من اگه تو رو نادیده بگیرم دو حالت داره یا ایشون( همسرش) با من کنار میاد که بعیده یا اینکه باز طلاقش میدم. چون منو درک نمی کنه و می گه باید از “مصاف” (جنبش مصاف انجمنی است به سرپرستی علی اکبر رائفی پور) بیام بیرون و همه چیز رو رها بکنم.»
این طور که معلوم است گردانندگان انجمن نجات ازحلقه، موسسه بهداشت معنوی و اداره فرق و ادیان، برای دروغ پردازی هایشان، آنقدرها هم خلاق نبوده اند، آن‌ها صرفا از زندگی خودشان برای تخریب دیگران الهام می‌گیرند و هرآنچه می‌کنند را با در دست داشتن تریبون، به محمدعلی طاهری و شاگردانش نسبت داده و خود را دلسوز دین و دنیای مردم معرفی می کنند، اما خودشان مصداق واعظانی هستند که چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند.
پسندیدنShow more reactions
Comment

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر