۱۳۹۵ فروردین ۱۰, سه‌شنبه

سعید حسین‌زاده به علت وخامت جسمی تحت مراقبت پزشک متخصص قرار گرفت


سعید حسین‌زاده، فعال حقوق کودک که در مرخصی درمانی به سر می‌برد، به علت آسیب‌دیدگی‌های مختلف تحت درمان پزشک متخصص قرارگرفته است.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، سعید حسین‌زاده، فعال مدنی که تا قبل از دستگیری جزو یکی از رزمی‌کاران مطرح کشور محسوب می‌گردید و در چندین دانشکده کشور مانند دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه تهران و باشگاه بانک کشاورزی به تدریس کیوکوشین کاراته مشغول بود؛ پس از گذراندن حدود یک سال و نیم حبس و شرایط سخت زندان و آسیب‌دیدگی‌های مختلف تحت درمان قرارگرفته است.
وی در طول ۹۱ روز انفرادی در بند دو الف به علت مسمومیت دچار مشکلات گوارشی و عفونت بدن می‌شود که باگذشت زمان وعدم رسیدگی پزشکی به بیماری روماتیسم، سینوزیت و مشکلات قلبی دچار می‌شود.
لازم به ذکر است مسئولین قضایی باوجود بیماری با تمدید مرخصی این زندانی سیاسی موافقت نکرده‌اند. دادیار زندانیان سیاسی “حاجیلو” در گفتگوی با این زندانی اظهار داشته است که ضابطین سپاه با مرخصی این زندانی موافقت نکرده‌اند.
پس از عکس‌برداری مجدد و بررسی توسط متخصص ارتوپد و مفاصل مشخص‌شده که روماتیسم باعث ضعف شدید مفاصل و عضلات و اسکولیوز (انحراف) ستون فقرات او شده است که خطر ازکارافتادگی زودرس را به دنبال دارد.http://hadizareh.blogspot.ch
پسندیدنShow more reactions
Comment

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر