۱۳۹۵ آبان ۲۸, جمعه

سی و پنجمین روز از اعتصاب غذای وحید صیادی‌نصیری؛ خونریزی معده و عدم پاسخ گویی مسئولان


وحید صیادی نصیری

وحید صیادی‌نصیری، زندانی سیاسی در اعتصاب غذای خشک، طی روزهای گذشته دچار خونریزی معده گشته و در شرایط جسمی وخیمی به سر می‌برد.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، وحید صیادی‌نصیری که در اعتراض به سیزدهمین ماه از بلاتکلیفی پرونده خود، در سی و پنجمین روز از اعتصاب غذای تر و ششمین روز از اعتصاب غذای خشک قرار دارد، محروم از رسیدگی درمانی و پزشکی، در سالن سه اندرزگاه چهار زندان اوین نگهداری می‌شود و سیستم قضایی و مسئولان زندان تاکنون به درخواست وی پاسخی نداده‌اند. این زندانی سیاسی در پی اعتصاب غذای خشک طی روزهای گذشته دچار خونریزی معده گشته و به‌طور مکرر دچار سرگیجه می‌شود.
گفتنی است که فشار خون وی، ۱۰ به روی ۸ اعلام شده و در طی این مدت حدود ۲۸ کیلوگرم کاهش وزن داشته است.
پیش‌تر مسئولین زندان اوین به وحید صیادی‌نصیری اعلام داشته بودند که در صورت عدم پایان دادن به اعتصاب غذای خود، وی به زندان فشافویه و یا رجایی شهر منتقل می‌گردد.
وحید صیادی‌نصیری در مهرماه سال ۹۴ از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و از سوی دستگاه قضایی به تحمل هشت سال حبس محکوم گشته اما تاکنون دادگاه تجدیدنظر وی برگزار نشده است.
همچنین وحید صیادی‌نصیری در تابستان ۹۴ نیز به اتهام فعالیت‌های فیس‌بوکی بازداشت و پس از چند هفته با قرار وثیقه آزاد شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر