۱۳۹۵ آذر ۳, چهارشنبه

بی توجهی مسئولان به وضعیت وحید صیادی‌نصیری پس از سی و نه روز اعتصاب غذا


وحید صیادی‌نصیری

وحید صیادی‌نصیری پس از گذشت ۳۹ روز از شروع اعتصاب غذا همچنان در وضعیت نامساعد جسمانی و ضعف شدید در بند چهار زندان اوین به سر می برد و مسئولان زندان تا کنون به درخواست قانونی وی پاسخی نداده اند.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، وحید صیادی‌نصیری که در اعتراض به سیزدهمین ماه از بلاتکلیفی پرونده خود در سی و نهمین روز از اعتصاب غذا قرار دارد، محروم از رسیدگی درمانی و پزشکی، در سالن سه اندرزگاه چهار زندان اوین و در میان زندانیانی با جرایم مالی نگهداری می‌شود.
طی آخرین معاینات فشار خون این زندانی ۱۰ روی ۷ و وزن وی ۷۵ کیلوگرم (۱۰۳ کیلوگرم وزن اولیه) اعلام شده است.
این زندانی سیاسی درباره رسیدگی به پرونده خود، جابه‌جایی دوباره به اندرزگاه قبلی و وضعیت جسمانی خود توضیحاتی به معاون دادستان زندان ارائه داده اما حاجیلو با بی تفاوتی به گفته‌های وی اعلام کرده است: “اعتصاب غذایت را بشکن چون هر اتفاقی برایت بیفتد مهم نیست.”
لازم به توضیح است که وی طی روز های گذشته توسط مسئولان زندان مکررا تهدید به انتقال به زندان های دیگر شده است؛ با این‌حال این زندانی سیاسی به مسئولان اعلام داشته است که تا زمان رسیدن به خواسته‌اش به اعتصاب غذا ادامه خواهد داد.
وحید صیادی‌نصیری در مهرماه سال ۹۴ از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و از سوی دستگاه قضایی به تحمل هشت سال حبس محکوم گشته اما تاکنون دادگاه تجدیدنظر وی برگزار نشده است.
همچنین وحید صیادی‌نصیری در تابستان ۹۴ نیز به اتهام فعالیت‌های فیس‌بوکی بازداشت و پس از چند هفته با قرار وثیقه آزاد شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر