۱۳۹۵ آبان ۳۰, یکشنبه

بانوان بسکتبالیست به کمیته انضباطی فراخوانده شدند

بعد از جلسه وزیر ورزش با رئیس فدراسیون بسکتبال، بانوان بسکتبالیست به دلیل شرکت در تورنمنت ترکمنستان برای بازپرسی به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، دیروز (شنبه) وزیر ورزش و جوانان جلسه ای را با رئیس فدراسیون بسکتبال برگزار کرد.
اکنون بانوان بسکتبالیستی که در تورنمنت سه به سه ترکمنستان حضور داشتند، به کمیته انظباطی فراخوانده شدند تا مورد بازپرسی قرار بگیرند!

جلسه کمیته انظباطی روز سه شنبه ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

 تیم بسکتبال بانوان ایران سال‌هاست به دلیل مخالفت‌های فدراسیون جهانی بسکتبال در خصوص ممانعت حضور بانوان با حجاب در رقابت‌های بین المللی از حضور در مسابقات محروم هستند اما تلاش های شخصی برخی از بسکتبالیست های با سابقه جواب داد و این بازیکنان موفق شدند با هزینه شخصی راهی رقابت هایی بین المللی شوند.
تعدادی از بانوان تیم بسکتبال که از بازیکنان دانشجوی تیم گاز هستند در تورنمنت ترکمنستان حضور پیدا کردند و عنوان ششم را در این رقابت‌‌ها به دست آوردند. تیم بسکتبال اعزامی به ترکمنستان در شرایطی دراین رقابت‌ها حاضر شدند که با هزینه‌های شخصی به این تورنمنت رفتند.
این در حالی است که مسئولان فدراسیون بسکتبال کشورمان از اعزام این تیم به رقابت‌های ترکمنستان بی‌خبر بوده‌اند و تاکید دارند که بدون مجوز فدراسیون تیم بانوان در این تورنمنت حاضر شده است.
این تیم اگر همان‌طور که مسئولان فدراسیون بسکتبال تاکید می‌کنند بدون خبر این فدراسیون در مسابقات شرکت کرده‌اند سوال اینجاست که چرا آنها می‌توانند در این رقابت‌ها با رعایت حجاب اسلامی شرکت کنند اما فدراسیون نمی‌تواند شرایط حضور تیم ملی بانوان را در مسابقات بین‌المللی فراهم کند؟
بانوان بسکتبالیست ایرانی
بانوان بسکتبالیست ایرانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر