۱۳۹۵ آبان ۲۰, پنجشنبه

اخراج دانش‌آموزی به دلیل نپرداختن شهریه


اخراج دانش آموز

پدر دانش‌آموزی می‌گوید فرزندش به دلیل پرداخت نکردن شهریه نه فقط از مدیر مدرسه سیلی خورده، از دبیرستان هم اخراج شده است.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از خبرگزاری ایسنا، پدر این دانش‌آموز که ا.آ نام دارد صبح امروز در حالی‌ که پرونده فرزندش را در دست داشت گفت: روز گذشته فرزندم که در رشته کامپیوتر هنرستانی در ناحیه ۱۸ آموزش و پرورش تحصیل می‌کند به دلیل نپرداختن شهریه ۳۰۰ هزار تومانی از سوی مدیر مدرسه فراخوانده می‌شود و پس از آن‌که نمی‌تواند در مورد نپرداختن شهریه‌اش به مدیر توضیح دهد از سوی مدیر سیلی خورده و از مدرسه اخراج می‌شود.
وی با بیان این‌که پس از اطلاع از این موضوع نزد مدیر رفته و از او در خصوص این موضوع پرس و جو کردم ادامه داد: مدیر مدرسه در حضور دو دانش‌آموز دیگر، پرونده فرزندم را به من داد و گفت که هر وقت پول داشتید و توانستید شهریه ۳۰۰ هزار تومانی را بدهید به مدرسه برگردید.
وی با بیان این‌که من یک کارگر ساده هستم و در تامین اجاره منزل و معیشت روزانه با مشکل مواجه هستم گفت: فرزند من رشته کامپیوتر درس می‌خواند اما نتوانستم حتی در خرید کتاب‌های مورد نیازش هم به او کمک کنم به همین دلیل این دانش‌آموز که نمره انضباط آن در کارنامه خوب عنوان شده و تا کنون مشکل درسی نیز نداشته از مدرسه اخراج شده است.
این پدر افزود: مسئولان آموزش و پرورش باید در مورد رفتار این مدیر و سیلی زدنش به فرزندم و همچنین اخراج به دلیل نپرداختن شهریه ۳۰۰ هزار تومانی پاسخگو باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر