۱۳۹۵ شهریور ۷, یکشنبه

تصاویر اجساد ۱۲ اعدام شده ندامتگاه کرج


nedamatgah0

 سحرگاه روز گذشته ۱۲ زندانی با اتهامات مربوط به مواد مخدر در زندان ندامتگاه کرج، علی‌رغم درخواست احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل برای توقف حکم آن‌ها، به دار آویخته شدند. تصاویر اجساد این زندانیان اعدام شده در حیاط این زندان را با توجه به سکوت رسانه های دولتی به مثابه سند این واقعه در ادامه مشاهده کنید.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، سحرگاه شنبه ششم شهریور حکم اعدام ۱۲ زندانی با اتهامات مربوط به مواد مخدر در زندان ندامتگاه کرج اجرا شد.
هویت نه تن از این زندانیان که هرانا موفق به احراز آنان شده عبارت است از: «علیرضا مددپور، بهمن رضایی، آرمان بهرامی، علی رضا اسدی، محسن اسلامی، حسین بایرامی (منتقل شده از زندان قزلحصار)، مهدی رستمی، امیر سرخاه و علیرضا سرخاه».
این زندانیان روز چهارشنبه سوم شهریورماه جهت اجرای حکم اعدام به سلول‌های انفرادی این زندان منتقل شده بودند و روز پنج شنبه موفق شدند برای آخرین بار با خانواده های خود ملاقات کنند.
شایان ذکر است، روز گذشته پنجم شهریور ماه، احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران، از حکومت ایران خواسته بود فورا اجرای حکم اعدام ۱۲ زندانی در کرج از جمله علیرضا مددپور را متوقف کند.
با توجه به سکوت رسانه های دولتی و نهادهای ذیربط در خصوص این اعدام ها، تصاویر اجساد این زندانیان اعدام شده در حیاط این زندان را به عنوان سند در ادامه مشاهده کنید؛

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر