۱۳۹۵ آذر ۲, سه‌شنبه

پیام ولی شهروند بهایی ساکن کرج بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری بهایی نیوز لحظاتی پیش پیام ولی شهروند بهایی ساکن کرج توسط ماموران امنیتی این استان بازداشت و به مکانی نامعلوم منتقل شد.
بنابرگزارش مجموعه خبری بهایی نیوز به نقل از یک منبع نزدیک به این شهروند بهایی" صبح امروز پیام ولی زمانی که در دادگاه جهت پیگیری پرونده خود بود ، توسط ماموران امنیتی بازداشت و پس از تفتیش منزل وی به بازداشتگاه منتقل شد."
پیشتر این شهروند بهایی نسبت به پلمب ۹ ساله محل کسب خود در نامه ی سرگشاده به مسئولین جمهوری اسلامی خواستار رفع پلمب شده بود.
به گفته این منبع مطلع به بهایی نیوز " پیام ولی در روزهای گذشته نامه ی نیز به دادستان استان البرز نسبت به تهدیدات صورت گرفته به شخص خود نوشته بود و در آن ذکر کرده بود که روز سه شنبه ۱۸ آبان دو نفر قصد ورود به آپارتمان وی را داشتند " .

این شهروند بهایی پیشتر در سال ۱۳۸۸ نیز به اتهام اقدام علیه امنیت ملی بازداشت و پس از دو ماه بازجویی با قرار وثیقه آزاد شده بود.
لازم به یادآوری است که برادر این شهروند بهایی به نام افشین ولی در تاریخ ۱۳۶۹/۰۳/۱۹ در روستای حسین آباد از توابع شهرستان نظرآباد بخاطر تعصبات کورکورانه کشته شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر