۱۳۹۵ آبان ۱۸, سه‌شنبه

تقاضای بیت آیت الله منتظری از عیسی سحرخیز برای پایان دادن به اعتصاب غذا


ahmad-montazeri-sahamnews

حجت‌الاسلام احمد منتظری به نمایندگی از بیت‌ مرحوم آیت‌الله منتظری، طی نامه‌ای به «عیسی سحرخیز» روزنامه‌نگار زندانی، از وی خواست به اعتصاب غذای خود در بیمارستان قلب تهران پایان دهد.
به گزارش «سحام»، در نامه‌ی حجت‌الاسلام احمد منتظری به نمایندگی از بیت‌ مرحوم آیت‌الله منتظری آمده است:
باسمه تعالی
بیمارستان مرکز قلب تهران
برادر ارجمند و بزرگوارم جناب آقای عیسی سحرخیز
با سلام و تحیت؛
از هفته گذشته که شما را در بیمارستان عیادت کردم و حال شما را از نزدیک مشاهده نمودم، بیش از همیشه نگران سلامتی شما هستم؛ و این نگرانی نزد دیگر دوستان و در محافل و مجالس مطرح است.
اینجانب از طرف خود و بیت آیت‌الله العظمی منتظری و بسیاری از دوستان، از شما تقاضامندم که هرچه زودتر به اعتصاب غذای خود پایان داده تا ا‌ن‌شاءالله سلامتی خود را بازیابید و بتوانید همچون گذشته در سنگر دفاع از میهن و قانون اساسی و ارزش‌های انقلاب اسلامی فعالیت نمایید.
با اطمینان می گویم که مردم ایران، شما و دیگر دلسوزان کشور را دوست دارند و گفتار و آثارتان را منطبق با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می‌‌دانند و اتهامات وارده به جنابعالی را نمی پذیرند و در دادگاه ملت و نزد افکار عمومی تبرئه هستید.
امیدوارم مسئولین محترم قضایی هم مطابق فطرت و وجدان عمل نمایند و هرچه زودتر قانون اساسی را ملاک کار خود قرار دهند که همانا آزادی بیان و قلم در آن تصریح گردیده است.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.
بیت آیت الله العظمی منتظری
احمد منتظری
۱۸ آبان ۱۳۹۵

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر