۱۳۹۵ آبان ۱۸, سه‌شنبه

قتل ناموسی دو خواهر توسط برادرانشان در شیراز


قتل ناموسی

راز مرگ مرموز دو زن که اواخر سال گذشته اجسادشان در جاده صدرا پیدا شده بود، فاش شد.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از خبرجنوب ، دو برادر وقتی نقشه قتل خواهرانشان را کشیدند، تصمیم گرفتند آنها را در بیابان های اطراف شیراز دفن کنند اما پس از گذشت چند ماه راز این جنایت فاش شد.در آخرین روز سال ۹۴ گزارش کشف جسد دو زن در جاده صدرا در اختیار بازپرس ویژه قتل قرار گرفت. محل حادثه بیابان های اطراف صدرا بود که در آنجا اجساد دو زن که دفن شده بودند پیدا شد.
 تحقیقات نشان می‌داد که هر دو زن با هم خواهر هستند و این جنایت در خانه ای رخ داده است. کارآگاهان که احتمال می‌دادند جنایت از سوی فردی آشنا و با انگیزه انتقام‌جویی رخ داده باشد به تحقیق از آشنایان قربانیان پرداختند. کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند که این دو زن جوان خفه و پس از آن اجسادشان به خارج از شهر منتقل شده و قاتل یا قاتلان اجساد را در اطراف دفن کرده اند.
 پس از گذشت نزدیک به هشت ماه از وقوع این جنایت ماموران توانستند به سرنخ هایی دست یابند که نشان می داد اعضای خانواده آنها در این جنایت نقش دارند از این رو تمامی فرضیه‌ها در این رابطه مطرح تا اینکه ماموران احتمال دادند که دو برادر این دو قربانی در جنایت دخالت داشته اند.
دو مرد جوان در همان بازجویی‌های اولیه به قتل خواهرانشان اعتراف کردند.
یکی از آنها گفت: از مدتی قبل با دو خواهرم دچار اختلاف شدیم. این اختلافات آنقدر شدید شد که از هر دو خواهرم کینه به دل گرفتیم و نقشه انتقام‌جویی کشیدیم. آنها با رفتارهایشان باعث شده بودند که آبروی ما جلوی بستگانمان برود. از نظر اخلاقی مشکلاتی داشتند. روز حادثه با همدستی برادرم هر دو را خفه کرده و پس از آن سوار خودرو کردیم.
وی ادامه داد: زمانی که به منطقه خلوتی رسیدیم اجساد را از داخل ماشینمان بیرون کشیده و هر دو را دفن کردیم. پس از اعترافات متهمان برای آنها قرار بازداشت صادر شد و تحقیقات تکمیلی درخصوص این پرونده ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر