۱۳۹۶ اردیبهشت ۲۵, دوشنبه

گزارشی از وضعیت معیشتی مردم سراوان ، کمبود آب و جاده استاندارد ، جولان موشها در بیمارستان



وضعیت معیشتی مردم در روستای قادرآباد، شهرستان سراوان با بحران کمبود آب، بسیار بد است، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده گفت، بیش از هزارکیلومتر جاده خاکی در سراوان در این منطقه وجود دارد و به نقل از منابع محلی، موشها در بیمارستان سراوان که باید محلی پاکیزه باشد جولان می دهند.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، محمد ذاکر مرادزهی از شورای روستای قادر آباد گفت: روستای ۱۸۰ خانواری قادرآباد با کمبود آب مواجه است، بزرگترین مشکل این روستا کمبود آب است.
وی با بیان اینکه مردم برای تامین آب را از قناتی در پنج کیلومتری این روستا تهیه می کنند، اذعان داشت: هر دو هفته یک بار اداره آب و فاضلاب روستایی با تانکر به مردم آب رسانی می کند.
همچنان، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده سراوان از عدم استاندار لازم راه ها و وجود ۱۰۴۰ کیلومتر راه روستایی خاکی این شهرستان خبر داد.
و نیز، با این حال که، مراکز بهداشتی و درمانی که با سلامت انسان ها در ارتباط هستند و باید به گونه ای نظافت شود که عاری از هرگونه گرد و غباری باشد و لیکن، چندین بار، موش هایی در مراکز درمانی و بهداشتی دیده شده است که فیلم ضبط شده توسط یکی از شهروندان سراوانی گویای اثبات این موضوع میباشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر