۱۳۹۵ مرداد ۶, چهارشنبه

شنیده‌های پور بابایی از کاهش حکم حبس مازندرانی

وکیل مدافع احسان مازندرانی گفت که برحسب شنیده‌ها حکم موکلم در دادگاه تجدیدنظر از ۷ سال حبس به دو سال حبس تقلیل یافته است.
 هوشنگ پور بابایی اظهار کرد: “دادگاه تجدیدنظر موکلم؛ احسان مازندرانی در روز ۲۶ تیرماه در شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر برگزار شد”.
وی گفت: “خوشبختانه دادگاه بسیار خوبی برگزار شد و ما دفاعیات کامل را ارایه دادیم. نماینده دادستان در جلسه دادگاه حضور داشت و پس از اتمام جلسه دادگاه، ما درخواست فک قرار بازداشت موکلم را کردیم؛ زیرا  ادامه بازداشت وی موجب تضییع حقوق موکلم می‌شد و  منطبق بر موارد مقرر در قانون آیین دادرسی کیفری نبود”.
وی با بیان این‌که «در حال حاضر هیچ حکمی به موکلم ابلاغ نشده است»، افزود: “امروز شنیده‌ام که حکم موکلم از ۷ سال حبس به دو سال حبس تقلیل یافته است و این موضوع که دادگاه تجدید نظر در مفاد حکمش و اتهامات موکلم کدام یک از اتهامات را نپذیرفته و مجازات کدام یک از اتهامات تقلیل یافته است، مشخص نیست زیرا هنوز حکم به دستمان نرسیده و نمی‌توانیم راجع به آن اظهارنظر کنیم”.
وکیل مدافع احسان مازندرانی یادآور شد: “یکشنبه هفته آینده برای ابلاغ حکم به دادگاه مراجعه می‌کنم”.  
به گزارش ایسنا، هوشنگ پور بابایی وکیل‌مدافع احسان مازندرانی در ۲۰ تیرماه گفته بود: “موکلم  برای عید فطر به مرخصی آمد که پس از اتمام مرخصی به زندان بازگشت”.
سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی وکیل سابق احسان مازندرانی نیز در هفتم اردیبهشت ماه گفته بود: “طبق حکم دادگاه انقلاب، احسان مازندرانی به ۷ سال حبس محکوم شده است”.
وی اتهامات احسان مازندرانی را «اجتماع و تبانی و تبلیغ علیه نظام» عنوان کرد و افزود که موکلش از آبان‌ماه سال ۹۴ بازداشت شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر