۱۳۹۵ مرداد ۳, یکشنبه

محمد نجفی؛ صدور کیفرخواست و تعیین وقت رسیدگی /سند


mohammad-najafi

 برای محمد نجفی وکیل دادگستری و فعال در زمینه حقوق بشر از سوی دادستان شهر شازند کیفرخواستی با اتهامات «نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی» صادر شده است. آقای نجفی بایستی سیزدهم ماه جاری برای رسیدگی به این اتهامات در دادگاه کیفری شازند حضور یابد.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، برای محمد نجفی وکیل دادگستری و فعال در زمینه حقوق بشر از سوی دادستان شهر شازند کیفرخواستی با اتهامات «نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی» صادر و وقت رسیدگی آن سیزدهم مردادماه در شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری دو شازند تعیین شده است.
یک منبع نزدیک به محمد نجفی با اعلام این خبر در گفتگو با گزارشگر هرانا طرح این اتهامات را به دلیل ««سخنرانی پیش از عیدنوروز وی در مسجد شازند» عنوان کرد.
این وکیل دادگستری در پرونده دیگری روز ۳۱ ادیبهشت‌ماه سال جاری در شعبه‌ی سوم دادگاه انتظامی کانون وکلای استان مرکزی حکم تبرئه از اتهامات مطروحه «هفت تخلف انتظامی» را دریافت کرده بود.
آقای نجفی در پرونده سومی در شعبه ی ۱۰۲ دادگاه کیفری۲ شازند به اتهام «تشویش اذهان عمومی از طریق نوشتن شعر و نثر انتقادی در وبلاگ و فیس بوک» تحت رسیدگی داشته و هنوز این پرونده باز است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر