۱۳۹۵ مهر ۴, یکشنبه

کمبود مواد غذایی در زندان رجایی شهر


کمبود مواد غذایی در زندان رجایی شهر

 در ادامه کمبود مواد غذایی و سوء تغذیه ناشی از کیفیت پایین جیره مواد غذایی زندانیان زندان رجایی شهر، نان هایی که به تازگی در زندان توزیع می گردد به قدری بی کیفیت است که غیرقابل مصرف می باشد.
به گزارش بام، ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی؛ زندانیان بعلت مواد نامرغوب استفاده شده در نان و نوع تهیه آن به بیماری های گوارشی مبتلا می شوند. زندانیان در خصوص وضعیت تغذیه و نان های توزیع شده بارها به مسئولان زندان شکایت کرده، اما مسئولان هر بار می گویند که دستگاه های پخت نان خراب است و بودجه کافی برای تعمیر آن ندارند.
لازم به توضیح است مواد غذایی که در فروشگاه زندان عرضه می شود از بی کیفیت ترین نوع مواد غذایی با برندهای ناشناس است و علارغم آن تنها چند قلم کالای غیر استاندارد با قیمت های بسیار بالا جهت فروش ارائه می گردد که با این شرایط زندانیان توان مالی برای تهیه همین محصولات بی کیفیت را هم ندارند.
مدتهاست که طی اقدامی دیگر میوه، سبزیجات و لبنیات هم در فروشگاه زندان ارائه نمی شود و این شرایط زندانیان را با بیماری های گوناگون ناشی از عدم تغذیه مناسب، من جمله سوء تغذیه مواجه کرده است. زندانیان نسبت به این وضعیت اعتراض داشته و خواهان توجه مسئولان و نهادهای حقوق بشری نسبت به این موضوع هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر