۱۳۹۵ مهر ۵, دوشنبه

جواد محمد زاده زندانی مبتلا به هپاتیت C در وضعیت وخیم جسمانی بسر می برد


جواد محمد زاده زندانی مبتلا به هپاتیت c در وضعیت وخیم جسمانی بسر می برد

جواد محمد زاده زندانی محکوم به اعدام سالن ۱۹ در اندرزگاه ۷ زندان رجایی شهر بعلت ابتلا به بیماری هپاتیت c در وضعیت وخیم جسمانی بسر می برد و قادر به شناسایی همبندیان خود نیست.
به گزارش بام، ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی؛ محمد زاده زندانی ۵۴ ساله متهم به قتل پس از تحمل ۲۱ سال زندان بدلیل ابتلا به بیماری هپاتیت در شرایط جسمانی حاد بسر می برد. این زندانی نیاز مبرم به درمان و انتقال به مراکز درمانی خارج از زندان دارد، اما مسئولان زندان تاکنون هیچگونه خدمات درمانی برای وی در نظر نگرفته اند.
محمد زاده در یکی از سلول های اندرزگاه ۷ زندان رجایی شهر تنها بسر می برد.
 زندانیانی که برای عیادت وی به سلولش می روند متوجه شدند، که این زندانی بدلیل پیشرفت بیماری توان شناسایی مکان، زمان و افراد را ندارد.
مسئولان زندان چندی پیش وی را به بیمارستان اعزام کرده، اما بدون هیچ گونه درمان و رسیدگی های پزشکی مجددا به زندان بازگردانده اند و به وی اعلام کرده اند، که اگر شخصا هزینه های درمانی اش را تقبل کند وی را برای درمان به بیمارستان اعزام خواهند کرد.
لازم به ذکر است که مدتهاست به دلیل عدم پرداخت هزینه های زندانیان بیمار، بیمارستان از پذیرش زندانیان خودداری کرده و مسئولان، زندانیان را به بیمارستان اعزام نمی کنند و یا آن ها را به بیمارستان اعزام کرده و بدون درمان به زندان باز می گردانند. درتمامی موارد اعزامی به زندانیان اعلام شده است که تنها با هزینه های شخصی برای درمانشان اقدام خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر