۱۳۹۵ مهر ۷, چهارشنبه

وکیل جعفر عظیم زاده و شاپور احسانی راد: دوشنبه دادگاه این فعالین کارگری برگزار میشود


Image result for ‫جعفر عظیم زاده و شاپور احسانی راد:‬‎

 محمدعلی جداری فروغی وکیل جعفر عظیم زاده و شاپور احسانی راد می‌گوید که امیدوارم به زودی حکم برائت موکلانم صادر شود. وی گفت که طبق اخطاریه رسیده، جلسه دادگاه موکلین ساعت ده صبح روز دوازدهم مهرماه در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی ساوه برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، محمدعلی جداری فروغی وکیل جعفر عظیم زاده و شاپور احسانی راد گفت: “طبق اخطاریه رسیده، جلسه دادگاه موکلین ساعت ده صبح روز دوازدهم مهرماه در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی ساوه برگزار خواهد شد”.
وی افزود: جلسه قبل دادگاه به علت اشکال در کیفرخواست برگزار نشد و در اخطاریه ابلاغ شده علت حضور به این ترتیب آمده است: (( در خصوص گزارش مامورین علیه موکلین شما دائر بر تشکیل و مدیریت نمودن و عضویت در گروه‌های غیرقانونی و فاقد مجوز با هدف بر هم زدن امنیت کشور به واسطه تشکیل غیرقانونی و عضویت در راس هرم مدیریت این تشکل به عنوان عضو هیات مدیره، در وقت مقرر جهت رسیدگی در این شعبه حاضر شوید.))
این وکیل دادگستری ابراز امیدواری کرد با توجه به این که موکلین کارگر هستند و در جهت اهداف صنفی و دفاع از حقوق کارگران، این تشکل را به وجود آورده‌ و بنا بر اظهارات خودشان، درصدد کسب مجوز قانونی بوده‌اند، امیدوارم با رسیدگی عادلانه حکم برائت آنان صادر شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر