۱۳۹۵ مهر ۴, یکشنبه

قطع تلفن های زندان بابل توسط مسئولان در ساعات اداری


قطع تلفن های زندان بابل توسط مسئولان در ساعات اداری

 از چند ماه پیش تلفن های زندان بابل هر روز از صبح تا ساعت یک بعد از ظهر به دستور حسن کُردی مدیریت داخلی زندان قطع می باشد.
به گزارش بام، ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی، طبق گزارشات رسیده از زندان بابل، مدیریت داخلی این زندان که توسط اکبر جعفر زاده رئیس زندان اختیار تام برای کنترل زندانیان را دارد، با رفتارهای غیرانسانی زندانیان را مورد آزار و اذیت و شکنجه های جسمانی و روحی قرار می دهد.
به گفته زندانیان برای آنکه زندانیان نتوانند از این وضعیت شکایت کنند، حسن کُردی مدیریت داخلی زندان تلفن ها را از صبح تا ساعت یک بعدازظهر که ساعات کاری اداره ها است قطع می کند. این زندانیان طی گزرشات مکرر از آزار و اذیت، شکنجه های جسمانی و روحی و تجاوز وی به زندانیان به وسیله باتوم شکایت کرده اند و اعلام کرده اند که تنها زندانیانی که وضعیت مالی خوبی دارند می توانند به راحتی در زندان زندگی کنند و خیالشان از بابت شکنجه و انفرادی ها راحت باشد و سایر زندانیان بدون حتی کوچکترین دلیل قانع کننده ای شکنجه شده مورد ضرب و شتم و به انفرادی ها منتقل می شوند.
طبق اطلاعات دریافتی نام سه تن از زندانیانی که اخیرا مورد شکنجه های شدید این فرد قرار گرفته اند به شرح زیر است: طاهر عفتی شکستگی از ناحیه سر و پا، حسن شفیعی شکستگی از ناحیه پار(شکایت وی از مدریت داخلی زندان همچنان بدون نتیجه در جریان است)، امید گل پور شکستگی از ناحیه دست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر