۱۳۹۶ اردیبهشت ۱۲, سه‌شنبه

تشکیل پرونده قضایی برای غلا محسین کرباسچی به اتهام « توهین به شهدای مدافع حرم »



مسئولین قضایی ، برای غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی، به اتهام « توهین به شهدای مدافع حرم » تشکیل پرونده داده اند.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، رییس کل دادگستری استان اصفهان از تشکیل پرونده برای غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی به اتهام « توهین به شهدای مدافع حرم » خبر داد.
احمد خسروی‌وفا، رییس کل دادگستری استان اصفهان در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: در خصوص اظهارات این فرد که جنبه جزایی دارد، اعلام جرم شده و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شده است.
روز دوشنبه همچنین بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه ایران، به سخنان آقای کرباسچی واکنش نشان داده و در پاسخ به پرسش خبرنگاری در این رابطه با بیان این که «قدرت دیپلماسی، قدرت بالایی است»، گفت که «می‌توان از این قدرت در مقاطع و موضوعات مختلف مهم که در تمام جهان شناخته شده، استفاده کرد.»
آقای قاسمی در نشست خبری خود افزود: «اما زمانی که صحبت از تروریسم کور است که جان انسان‌ها برای آنها مطرح نیست، فکر کنم زبان زور، پاسخگوی اقدامات ناجوانمردانه آنها باشد. دیپلماسی در برابر تروریست‌ها بحث درستی نیست و حداقل قابل بحث است.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر