۱۳۹۶ دی ۲۸, پنجشنبه

بی اطلاعی از وضعیت مجید رحمت آبادی ؛ دانشجوی دانشکده فنی همدان


 

مجید محمد آبادی دانشجوی دانشکده فنی همدان ، در تاریخ ۱۱ دی‌ ماه توسط نیرو های امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است. علیرغم گذشت زمان کماکان اطلاعی از سرنوشت او حاصل نشده است.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، مجید محمد آبادی دانشجوی دانشکده فنی همدان کماکان در بازداشت نیروهای امنیتی به سر می برد.

یک منبع نزدیک به آقای محمد آبادی به گزارشگر هرانا گفت: “مجید در تاریخ ۱۱ دی‌ماه سال جاری بدون اینکه نقشی در موضوع اعتراضات سراسری داشته باشد توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد”.

این منبع در ادامه گفت: “مجید دانشجوی دانشکده فنی همدان است و ز زمان بازداشت‌اش تاکنون از وضعیت او اطلاعی نداریم”.

علی‌رغم پیگیری های خانواده آقای رحمت آبادی، تلاش آنان به نتیجه نرسیده و تا لحظه تنظیم این گزارش از دلایل بازداشت، نهاد بازداشت کننده و سرنوشت این شهروند اطلاعی در دست نیست.

هرانا پیش تر از بازداشت فرشید تاجمیری دیگر دانشجوی دانشکده فنی همدان در تاریخ ۹ دی‌ماه خبر داده بود که مانند آقای محمدآبادی به محل نامعلومی منتقل شده است و از زمان بازداشت نیز با خانواده خود تماسی نگرفته است.
از سری بازداشت های فعالان همدانی در رابطه با اعتراضات اخیر همچنین میتوان به بازداشت دو مهندس نیروگاه همدان در محل کارشان اشاره کرد.
یک منبع نزدیک به خانواده این افراد ضمن ابراز نگرانی از وضعیت بازداشت شدگان به گزارشگر هرانا گفته بود “صبح روز پنج‌شنبه مورخ ۲۱ دی‌ماه این دو مهندس نیروگاه ساعت ۸ صبح در محل کار خود بدون ارائه حکم یا توضیحی در مورد دلیل دستگیری، توسط نیرو های امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر