۱۳۹۷ اردیبهشت ۲۵, سه‌شنبه

وکیل محمد ثلاث : موکل مرا تا سر حد مرگ زدند و او‌ را مجبور به اعتراف علیه خود کردند....


نتیجه تصویری برای محمد ثلاث

زینب طاهری وکیل محمد ثلاث روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، پس از ملاقات حضوری با موکل خود محمدیاور ثلاث که یک ساعت و نیم به طول انجامید اعلام کرد که با یقین و اعتقاد قلبی به بی‌گناهی موکل خود یک لایحه حقوقی تفصیلی مبنی بر ضرورت اعاده دادرسی آقای ثلاث، تنظیم و به قاضی مربوطه تسلیم کرده است.
وی گفت: در جریان یک نمایش غیر قانونی توام با بی‌اعتنایی کامل نسبت به حق دفاع آقای محمد یاور ثلاث، و جری تشریفات قانونی آیین دادرسی کیفری، حکمی دائر بر سه بار قصاص به اتهام واهی جرم اثبات نشده سه بار قتل عمد در دادگاه بدوی، صادر و این حکم «غیر قانونی و یاداور جریان دادگاه‌های استالینیستی» بدون رسیدگی شکلی و ماهوی در یکی از شعب دیوان‌عالی کشور نیز به تصویب رسیده است.درحالیکه ما حتی فرصت ملاقات، جمع‌آوری مستندات و نگارش لایحه دفاع در دیوانعالی کشور نداشتیم و متهم (آقای محمد ثلاث) در بدترین شرایط و سلول انفرادی نگهداری میشد.
محمدیاور ثلاث از لحظه بازداشت در ۳۰ بهمن۱۳۹۶ تحت معالجات سرپایی کمک پرستاران در بخش سوانح یکی از بیمارستان‌های تهران قرار گرفته و پس از آن مستقیما به سلول انفرادی در زندان رجایی‌شهر انتقال یافته و تا به امروز همچنان در یک سلول انفرادی تاریک به سر می برد.
ثلاث امروز پرده از شکنجه و ضرب‌وشتم خودش توسط ماموران انتظامی تا سر حد مرگ برداشت، بگونه‌ای که در هنگام دستگیری و بازداشت بر اثر این ضربات ۱۷ نقطه جمجمه وی دچار شکستگی شده و بینایی وی تقریبا از دست رفته است. همچنین شنوایی او نیز دچار آسیب جدی شده و زیر فشار چنین شرایطی مجبور به اعتراف و بعدا نیز بر اثر تهدید و ترس و شرایط انفرادی مجبور به اعتراف شده است.
محمدیاور ثلاث از قهرمانان جنگ ۸ ساله تحمیلی بود که در جبهه‌های مختلف برای دفاع از مرزهای میهن و جان و آبرو و ناموس هم میهنانش جانفشانی‌ها کرد و مورد تقدیر مقامات ارشد نظام قرار گرفت و از طرف شخص امام خمینی به دلیل رشادت‌هایش تقدیر نامه دریافت کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر