۱۳۹۵ دی ۲۳, پنجشنبه

دستگیری دو زن موتورسوار در دزفول به اتهام هنجارشکنی



فرمانده انتظامی دزفول می‌گوید دو زن که از نبود نیروی انتظامی در بوستان جنگلی این شهر سوءاستفاده کرده بودند، با کمک نیروهای بسیج، شناسایی و بازداشت شده‌اند.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در چند روز گذشته تصاویر و فیلم‌های موتورسواری این دو زن در جاده پارک جنگلی دزفول نزد مردم دست به دست می‌شد.
در گزارش این خبرگزاری داخلی آمده است: «دو بانو با وضعیت نامناسب سوار بر یک موتورسیکلت در مقابل دیدگان مردم و به ویژه خانواده‌هایی که برای تفریح به طبیعت رفته بودند، صحنه‌‌های دور از عرفی از خود نشان دادند. ناهنجاری‌ها به حدی زیاد است که از انتشار آنها معذوریم.»
فرمانده نیروی انتظامی دزفول، با ابراز تاسف و شرمندگی، یادآوری کرده که “هنجارشکنان” ظرف ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شده و در اختیار مقامات قضایی قرار دارند.
جزییات تخلف و “هنجارشکنی” دستگیرشدگان اعلام نشده است. در گزارش سایت در آمده که برخی افراد در روزهای آخر هفته در جاده دزفول به سردشت، به حرکات نمایشی و مارپیچ و ویراژ می‌پرداختند و محیط را ناامن می‌کردند.
سرهنگ الهامی ابراز خشنودی کرده که نیروی انتظامی توانسته با دستگیری متخلفان، در مقابل مردم دین‌دار و بافرهنگ دزفول روسفید شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر