۱۳۹۵ دی ۱۷, جمعه

امام جمعه موقت تهران: روز قیامت از مردم می‌پرسند افرادی که به آنها رأی دادید انقلابی و بسیجی بودند؟



کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران این بار نه بر سر خطبه نماز جمعه بلکه در سالگرد کشته‌شدگان اصفهانی در جنگ سوریه که در ایران با نام «مدافعان حرم» شناخته می‌شوند، شرکت در انتخابات در جمهوری اسلامی را با بهشت و دوزخ مردم درآمیخت.
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از رادیو زمانه، او در بخشی از سخنانش گفت:«باید انسان همه اعمال خود را رعایت کند، اکنون در سطح ملی زمانی که مردم کشور رأی خود را به صندوق می‌اندازند در روز قیامت باید در ارتباط با آن پاسخگو باشند. از انسان سؤال می‌شود که آیا افرادی که به آن‌ها رای داده‌ایم انقلابی، بسیجی و حافظ خون شهیدان بوده‌اند یا خیر.»
صدیقی به گفت‌و‌گوهای ایران با قدرت‌های جهانی هم اشاره کرد: «در گذشته برخی فکر می‌کردند که سازش با آمریکا و انگلیس می‌تواند سبب ارزانی و برطرف شدن مشکلات شود اما اکنون می‌بینیم که چنین اتفاقی نیفتاد و برطرف شدن همه مشکلات با توجه به خداوند انجام می‌شود.»
امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد که فقط یک راه وجود دارد: پیروی از رهبر جمهوری اسلامی. به گفته او رهبر در کشور می‌بایست وجود داشته باشد وگرنه «هر کدام از مناطق ایران به فکر تجزیه شدن می‌افتند.»
صدیقی مشاور عالی رئیس قوه قضائیه است و مدتی هم ریاست محاکم عمومی تهران را به عهده داشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر