۱۳۹۵ آبان ۱۵, شنبه

صدور حکم ۱۰ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق برای امیر تتلو


 

عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران اعلام کرد «یک خواننده زیر زمینی» به «ده سال حبس و ۷۳ ضربه شلاق» محکوم شده است. دادستان تهران نامی از این «خواننده زیرزمینی» نبرد، اما به «اعلام گذشت یکی از شکات» اشاره کرد و افزود ه«مین موضوع موجب تعلیق یک دوم مجازات حبس گردیده است.»
امیرحسین مقصودلو، با نام هنری امیر تتلو، تنها خواننده زیرزمینی بود که طی هفته‌های اخیر بازداشتش خبری شده بود. او چهارم آبان ماه پس از ۶۳ روز به قید وثیقه از زندان آزاد شد.
تابستان امسال تتلو احضاریه‌ای برای حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه به اتهام «تشویق جوانان به فساد و فحشا» دریافت کرد. پس از آن فایلی صوتی از سخنان او منتشر شد که بازپرس پرونده را تهدید می‌کرد. او به همین دلیل روز سوم شهریور ماه بازداشت شد.
بازپرس این پرونده شاکی خصوصی تتلو بود. این خواننده زیرزمینی پیش از آزادی از زندان با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش، از بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه عذر خواهی کرده بود.
تتلو پیش از این و سال ۹۲ نیز بازداشت شده و دو روز در زندان بود. او پس از آزادی در یک نامه از «مردم» عذرخواهی کرد و نوشت: «من علی‌رغم میل باطنی‌ام قدیم یک کارنامه بدی از نظر خیلی‌ها داشتم که باید پاسخگو باشم و پاسخگو هم می‌شوم و ایشالله که بتوانیم مجوز را بگیریم و بتوانیم تو ایران کار کنیم.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر