۱۳۹۵ آبان ۱۵, شنبه

آتنا دائمی : من یک نفر هستم ! میخواهم صدای همه زندانیان باشم فرقی ندارد که از مسلمان شیعه و سنی بگویم و یا بهایی و مسیحی...



 آتنا دائمی در حمایت از زندانیان و انسانهای تحت ظلم می گوید :
"من یک نفر هستم ! یک نفر که یک صفحه اینستاگرام دارد و یک فیسبوک و توییتر، نه رسانه ای در دستم است و نه خبرگزاری؛ یک نفر که بی اینکه کسی بداند چه میکنم شب های متوالی تا صبح بیدارم و گاهی خانواده ام شاکی میشوند که آیا میشود در این مدت آزادی موقتت کمی هم برای ما باشی؟! من هم زندگی شخصی خودم را دارم خیلی از مواقع همه چیز را کنار میگذارم تا فقط چند ساعت برای خودم باشم. این روزها هر روز انتظار بازداشت برای اجرای حکم را میکشم و حسرت های فراوانی در دلم مانده، کارهای عقب مانده بسیاری دارم و تصور کنید از بودنم در یک ساعت آینده هم خبر ندارم... میخواهم صدای همه زندانیان باشم و سعی کردم تا حدودی باشم اما مگر میشود؟ نباید فکر کرد چون از یاشار سلطانی و یا محمد علی طاهری و یا بسیاری از عزیزان دیگر تا کنون صحبتی در غالب پست و یا هشتگ در فضای مجازی نکرده ام پس ظلمی که به آن ها میشود را قبول ندارم و یا آن ها را در لیست زندانیان سیاسی و عقیدتی قرار نمیدهم. برایم هیچ مرزبندی در خصوص زندانیان وجود ندارد نه مستقل بودن آنها؛ نه اصلاح طلب بودن آنها نه هواداری شان از سازمان مجاهدین و نه کرد و ترک بودن آنها؛ 
برای من فرقی ندارد که آرش صادقی که دوست من است در اعتصاب غذا باشد یا علی شریعتی که با عقایدش مخالفم اما همچنان برای من یک انسان تحت ظلم و حتی او را نمیشناسم ... در هر صورت هر دو "انسانند" و هر دو در زندان و اعتصابند... برای من که هیچ تعلق مذهبی ندارم فرقی ندارد که از مسلمان شیعه و سنی بگویم و یا بهایی و مسیحی... مدتها پیش خواستم از تک تک بیست و چهار نفری که در حال حاضر حکم اعدام دارند برایتان بگویم ،خواستم از زانیار مرادی بگویم خواستم از محمد نظری بگویم خواستم از عادل نعیمی بگویم از صدیقه مرادی از فاطمه مثنی از الهه برمکی از الهام فراهانی از مرجان داوری ، اما ظرفیت مخاطب را هم در نظر میگیرم پس از من دلخور نشوید اگر پستی یا مطلبی از خیلی از زندانیان نمینویسم. معتقدم همه چه نزدیکان زندانی و چه فعالان حقوق بشر ؛ میتوانند از این عزیزان مطلب بگذارند اما شاید من بتوانم با وجود شرایط کنونی ام کارهای دیگری انجام بدهم. برخی میگویند اخبار عده ای را بایکوت کرده ام بی اینکه از چیزی خبر داشته باشند... هرگز به دنبال اثبات خودم نیستم فقط این را میگویم که بدانید لحظه ای از یاد عزیزان زندانی با هر عقیده ای غافل نیستم حتی اگر از آنها چیزی ننویسم؛ پس از من دلخور نباشید... ممنون از اینکه به فکر همه زندانیان هستید و از من میخواهید صدای آنها باشم..."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر